דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועי קריוקי 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 2317 פעמים ]

בשנים האחרונות פשט טרנד חדש בישראל: מסיבות קריוקי ביתיות. אין ספק שאחד הגורמים לכך הוא ההצלחה הגדולה של תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" ותוכניות דומות בעולם כמו אמריקן איידול או אקס-פקטור. התוכנית הזו ששודרה כבר כ-10 עונות בישראל הציגה בפני קהל הצופים בארץ אלפי זמרים חובבים ואת כישרון השירה שלהם. בשלב האודישנים אפשר היה לפגוש גם לא מעט אנשים שאין להם כישרון מיוחד ובכל זאת הם לא חוששים לאחוז במיקרופון, ולעלות על הבמה.

בעבר, היה נהוג לערוך אירועי קריוקי במועדונים, ובישראל היו מספר מועדונים שהחזיקו בציוד שכולל את מכונת הקריוקי שבה יש את הלחנים המתאימים לשירים הפופולרים וכן מאגר מילים שמוקרן על המסך ומאפשר לקהל להצטרף ולזמרים החובבים לזכור את המילים.

כיום ניתן לערוך גם מסיבות קריוקי ביתיות באמצעות חברות שמספקות שירותי קריוקי לאירועים. חברות כאלה מחזיקות בציוד מתאים שאותו הן מספקות בדרך-כלל לאירועים במועדונים, אבל ניתן להשתמש בו גם באירועים פרטיים בבית בעלות נמוכה יחסית.

מסיבת קריוקי היא דרך מיוחדת מאוד להפוך כל אירוע רגיל לאירוע חווייתי יוצא דופן ובלתי-נשכח. כאשר אתם מזמינים ציוד קריוקי לאירוע אתם מבטיחים לעצמכם כי המסיבה שלכם תהיה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. כמעט לכל אחד מאיתנו יש שיר שהוא אוהב במיוחד ושהוא חלם תמיד לבצע על הבמה ולהיות כוכב לרגע. מסיבת קריוקי היא כנראה ההזדמנות היחידה שלנו להפגין את הכישרון הזה ולנסות להגשים את החלום.

מן הסתם, חלק מהאנשים גם מזייפים קצת וגם עושים קצת שטויות על הבמה, במיוחד אם הם קצת שיכורים. לא נורא, זה רק מוסיף לאווירה והופך את האירוע לייחודי ומשעשע, וכזה ששווה תמיד גם לצלם אותו בווידאו והעלות אחר כך ליוטיוב.

אם אתם מחפשים אירוע קריוקי איכותי במיוחד, כדאי לכם לבדוק את ההצעה של חברת "כוורת הפקות" שמארגנת כבר שנים רבות אירועי קריוקי מיוחדים. אלו אירועים שמתאימים גם לאירועים קטנים ואינטימים, וגם לכנסים של מאות משתתפים. אירוע כזה כולל ליווי מוזיקלי מלא, מוזיקת רקע, שירת מחרוזות פתיחה, מסיבת ריקודים ועוד שלל הפתעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב